تولیدی شلوار زنانه در تهران
نوشته شده توسط : saleh

تولیدی شلوار زنانه در تهران

اگرچه ظاهر بسیار زنانه دهه 1950 پس از جنگ بسیاری از زنان را از پوشیدن شلوار منصرف کرد ، اما در دهه های 1960 و 1970 لباس های بسیار گاه به گاه مد بود. در اواخر دهه 1960 شلوارهای زنان ابتدا برای لباس های گاه به گاه و سرانجام برای محل کار کاملاً پذیرفته شد. رهبران مد مانند ایو سن لوران (1936 - ) لباس های شلوار مجلسی را طراحی کردند. در اواخر دهه 1990 ، دو سوم زنان در ایالات متحده چند بار در هفته شلوار می پوشیدند.

تولیدی شلوار زنانه در اصفهان

در فوریه 2016 ، سرانجام خانم مهمانداران هواپیمای مختلط بریتیش ایرویز در نبردی دو ساله بر سر حق پوشیدن شلوار پیروز شدند. اتحادیه خدمه اعلام کرد که هواپیمایی بریتیش ایرویز "به قرن بیست و یکم می پیوندد". علاوه بر این ، آنها اظهار داشتند ، "نه تنها انتخاب پوشیدن شلوار یک پیروزی برای برابری است ، بلکه یک پیروزی برای عقل سلیم است.

تولیدی شلوار زنانه در تهران . در طول دهه های 1950 و 1960 ، تصویر جذاب دیگری از یک زن آزاد شده به عنوان یک میزبان هواپیمایی وجود نداشت. این زنان بی لباس با لباسهای معتبر خود نشان دهنده درآمد ، آزادی و مسافرت مستقل بودند.

تولیدی شلوار زنانه در تهران

در حالی که گویا نقش اصلی آنها کمک و محافظت از مسافران بود ، بریتیش ایرویز و اکثر شرکت های هواپیمایی بر عملکرد یکنواخت به نفع ایجاد تبلیغات بی نظیر سکسی تأکید کردند. مهمانداران هواپیما باید از نظر قد ، وزن و شرایط سختگیرانه زیبایی مطابقت داشته باشند. پنجاه سال بعد ، در حالی که زنان در صنایع دیگر مدتهاست از چنین الزامات جنسیتی عبور کرده اند ، صنعت هواپیمایی همچنان یک تعجب آور است.

 تولیدی شلوار زنانه در تهران

 برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کلیک کنید.

منبع : irteammode.com





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: